2012-2013 ÖĞRENİM YILI BURSİYER ADAYLARININ DİKKATİNE!
Sadece Üniversitelerin LOJİSTİK Bölümlerinden gelen ve Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı
olan öğrencilerin başvuruları dikkate alınacaktır.
Müracatlar için SON BAŞVURU TARİHİ 30 EYLÜL 2012 dur.
HOREV Başvuru Formu EKSİKSİZ VE DOĞRU olarak doldurulması gerekmektedir.
I-BAŞVURULARDA BURSİYER ADAYLARINDAN İSTENEN BELGELER:
Üniversitelerin Lojistik Bölümlerinde okuyor olmak
HOREV Vakfı Başvuru Formunun eksiksiz olarak doldurulup dijital ortamda gönderilmesi
Öğrenci Belgesi (yeni kayıtlar için) ve/veya Transcript Belgesi (ara sınıflar için) gönderilmesi
II-KESİNLEŞEN BURSİYERLERDEN İSTENEN BELGELER:
Nüfus kimlik fotokopisi.
Ailesinin gelir seviyesinin düşük olduğunu belgeliyebilmek.
Yeni tarihli Öğrenci Belgesi.
Yeni tarihli Transcript Belgesi(sadece ara sınıflar için geçerlidir).
Savcılıktan Sabıkasızlık Belgesi.
2 adet vesikalık fotoğraf.
III-BAŞVURU DÖNEMİ,ŞEKLİ VE MÜLAKATLAR:
Her yıl 01 Ağustos – 30 Eylül tarihleri arasında,yeni eğitim dönemine ilişkin burs müracatları alınır.
Başvurular,Vakıf merkezine bizzat yapılacağı gibi Posta veya dijital ortamdada yapılabilir.
Başvuru Formu Vakıf web sitesinden temin edilebilir.
Başvuru Formunun, Başvuruyu yapan öğrenci tarafından doldurulması ve imzalanması
gerekmektedir.
EKİM ayı içersinde Vakıf Eğitim komisyonu toplanarak,o yıl için alınacak bursiyer sayısına göre,
önelemeye tabi tutularak,mülakata çağrılan Bursiyer adaylarıyla görüşüp kesin bursiyerleri belirler .
Ekim sonu itibariyle kesin Bursiyerleri Web sayfasında yayınlar ve aynı zamanda kabul edilen
bursiyerlere resmi duyuru yapar.
V-BURSİYERLERİN ÖDEME YERİ,SÜRESİ VE ZAMANI:
Ödemeler Ekim – Haziran ayları arasında 9 ay üzerinden verilmekte olup her ayın sonu itibariyle
80,00 ytl üzerinden yapılır. Bursiyerlik kesinlik kazanıldığında, bursiyerlerden banka hesabı açtırılması
ve hesap açılan şubenin kodunun ve numarasının vakfımıza tanımlatılması istenir.
GENEL HÜKÜMLER
Yönetim kurulu gerekli gördüğü takdirde bu yönetmeliğe ek maddeler ilave etmeye veya kaldırmaya yetkilidir.
Her öğretim yılı sonunda öğrencilerden not durumlarını bildiren Transkrip gönderilmesi istenir,
Transkripti gelmeyen öğrenci için bir sonraki sene burs verilmez.
Öğrenci mazereti sebebiyle öğrenimine ara verdiyse bunu belgelemek zorundadır.
Bursiyerler adres,telefon,e-mail adreslerini Bursiyer Başvuru Formlarında belirtmeli ve bir değişiklik
hasıl olduğunda bunu mutlaka bildirmelidir.
Öğrenim sürecini bitiren öğrencilerin Mezuniyet Diplomalarını Vakfımıza göndermeleri istenir.
Vakıftan burs alan öğrencilerin, ileride vakıfla iletişiminin kopmaması açısından Vakıf tarafından
takip edilir, Mezunlarla ilgili özel günler düzenlenir veya Dergi vs yayınlar gönderilir, mail gruplarıyla irtibat sağlanır.